followers


piątek, 29 marca 2013

old snow.

Zima wróciła, więc wstawiam zdjęcia z lutego. Bo wcześniej nie było okazji... Bo przyszła wiosna, potem wróciła zima i znowu wiosna i teraz jest Wielkanoc, więc zima  zawitała z powrotem. Ja już się gubię w tej meteorologii. Podejrzewam, że jak większość społeczeństwa. Kiedyś było inaczej - zima to zima, wiosna to wiosna. A teraz jedynie lato pozostaje latem i daje w kość.
Ale nie narzekam, bo jak wiecie - 'winter my love' i te sprawy. Może jeszcze uda mi się wyciągnąć deskę i złapać trochę radości na stoku... Bo, aż wstyd powiedzieć - decha już w pokrowcu, czeka na następny sezon...

No nic, wróćmy jednak do posta :)


Spódnicę widzieliście już tu (w letnim wydaniu) i tu (w jesiennym). A sweter to zdobycz z zimowych wyprzedaży. Kupiłam go bez przymierzania, co zdarza mi się rzadko. W prawdzie nie leży idealnie, ba, nawet powiedziałabym, że jest 'w miarę' i nic poza tym. Ale, przyznam szczerze - cierpiałam na brak długich rękawów w szafie. Dlatego gdy tylko nadarzyła się ku tam okazja nabyłam kilka drogą kupna.
 
Zdjęcia - robione na szybko. Było na prawdę zimno, a Patrycja (która po raz pierwszy zmierzyła się z robieniem zdjęć na bloga) ciągle krzyczała, że jej dłonie za chwilę odpadną i w ogóle to jej się śpieszy. Przeżyłyśmy obydwie. I ja i ona i dłonie rownież. Więc chyba nie było tak źle :)
 
fot. Patrycja Bujańczyk
pullover: New Yorker 

9 komentarzy:

dominikalicious pisze...

świetna bluzka :d super wyglądasz :)

Laura pisze...

ojj to faktycznie przykro :( nie martw się, są takie tygodnie gdzie ja też nie mogę niczego znaleźć. Większość lumpeksów to szmateksy, u mnie w mieście są akurat 2 na prawdę fajne i to trochę mnie ratuje. Ale zawsze są jeszcze Allegro vinted itp. tam też wiele ludzi sprzedaje fajne rzeczy :) jedni mi piszą że mam pisać ceny inni nie to już sama nie wiem. A jeśli chcesz to napisałam notkę "jak kupować w lumpeksach' może Ci się przyda :D
wyglądasz super, pasuje Ci panterka! :)
pozdrawiam i uszy do góry :D

szaroscgwiazd pisze...

mi tam się podoba jak sweterek leży, lubię takie luźniejsze wydania przy dopasowanych dołach ;)

Malwina pisze...

Mi ostatnio w sh udało się znaleźć sweterek oraz koszulę, więc wyszłam zadowolona, cudowne buty!
POZDRAWIAM M.

Unknown pisze...

Super wyglądasz:))

CurlyFashion pisze...

no niestety, zima nie sprzyja blogowaniu...

Marionetka Mody pisze...

ale Ci ślicznie w panterce :)

In my Dreams pisze...

Jaka śliczna Bluzka i Buty. *.*
Śliczna stylizacja !! < 3
Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
Pozdrawiam ! : )

Denisa pisze...

I like that top and skirt. Have a great day.