followers


sobota, 28 lipca 2012

longboard inspirations

Tak to już bywa, że przychodzi moda na 'coś' i to 'coś' jest obecne wszędzie, gdzie się tylko da. Najpierw jest niszowe, znane i praktykowane tylko przez wybrańców. Później robi się outsider'owe i cool, następnie przechodzi w lans i hipsterstwo, a później ogarnia każdą dziedzinę życia. Pojawia się w reklamach, na ulicach roi się od fanów 'cosia' i tak to się wszystko kręci. Producenci zarabiają, prekursorzy zyskują na popularności, z czasem powstają kluby/związki miłośników 'czegoś', organizowane są zawody, zloty, szkolenia i tak dalej. Aż tu nagle (w perspektywie tak długiego czasu popularności) koniec. Po prostu. Z dnia na dzień coraz mniej ludzi jara się 'czymś' i 'coś' zostaje rzucone w kąt, zapomniane, aż w końcu znika. Przestaje być atrakcyjne.

Te kilka zdań to była przydługa dygresja, a teraz pointa - longboard! Co tu dużo mówić... z początku, jako sceptyk względem nowości, nie interesowałam się nim w ogóle. Ot, 4 kółka, kawałek deski. Później, gdy zobaczyłam, że jednak taka jazda może być całkiem niezła zaczęłam zglądać, podglądać i oglądać - w internecie, na ulicach, w filmach, na zdjęciach - w skrócie: tam, gdzie się dało. I w końcu zdecydowałam się spróbować - onieśmielona tym, że z deską w zimie mam wiele do czynienia i moją wielką pasją jest snowboard, a z longboardem nie miałam nic wspólnego, zdecydowałam się zrobić pierwszy krok. Nie było trudno, ale o tym innym razem - gdy film będzie sklejony i zdjęcia przejdą selekcję.

A wiecie, co najbardziej mi się podoba teraz we wszystkich deskowych 'męskich' sportach? To, że kobiety mają do nich drzwi szeroko otwarte, w miarę przetarty szlak, pełne prawo do zabawy i, co najważniejsze, nie odbierają im (tzn. nam) te sporty kobiecości!

Tymczasem kilka inspiracji znalezionych w fazie "zglądania" i obecnej "jaram się, bo wiem już jak to smakuje" :) n.joy!

PS. Cikawe, kiedy faza ogólnej podjarki zniknie i co będzie następne... Hm, dobre pytanie - jedno i drugie.




wszystkie zdjęcia znalezione w internecie

A do obejrzenia rajcujących mnie filmów zapraszam na mojego fanpage'a! Link w zakładkach po prawej stronie :) :)

1 komentarz:

Natalia pisze...

ja bym sie raczej zabila na desce XD